تکنولوژی

آنچه می توانید در اینستاگرام بدون اکانت ببینید

وقتی وارد صفحه اصلی می‌شوید، اینستاگرام از شما می‌خواهد که وارد شوید یا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. ایجاد پروفایل اینستاگرام تنها راه دسترسی به تمام ویژگی های اینستاگرام است. بدون ورود به حساب کاربری، نمی‌توانید محتوای اینستاگرام را مرور کنید، پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام را مشاهده کنید و با سایر کاربران اینستاگرام تعامل داشته باشید.

با این حال، راه هایی وجود دارد که با مراجعه مستقیم به صفحات نمایه و استفاده از برنامه های شخص ثالث، از صفحه ورود به سیستم رد شوید.

در اینجا کارهایی وجود دارد که می توانید بدون ورود به سیستم در اینستاگرام انجام دهید:

نمایه های عمومی در اینستاگرام را مشاهده کنید.

اطلاعات مربوط به نمایه‌ها را مشاهده کنید: نام نمایه، بیو، پیوندهای موجود در بیو، تصویر نمایه، و تعداد کل پست‌ها، فالوورها و سایر حساب‌های دنبال شده.

مشاهده نظرات پست

مشاهده استوری های اینستاگرام

اینستاگرام نمی خواهد کسی از پلتفرم خود بدون ثبت نام برای پروفایل استفاده کند. ویژگی هایی که می توانید بدون حساب اینستاگرام استفاده کنید محدود است. درست است که می‌توانید برخی از پست‌های اینستاگرام را بدون حساب مشاهده کنید، اما نمی‌توانید کارهای دیگری انجام دهید، از جمله موارد زیر:

  • مشاهده اکانت های خصوصی اینستاگرام
  • لایک و کامنت گذاشتن روی هر پست اینستاگرام
  • زوم کردن عکس های اینستاگرام
  • جستجو در اینستاگرام
  • ارسال مطالب خود در اینستاگرام
  • شبکه سازی با سایر کاربران اینستاگرام

هنگامی که سعی می کنید هر یک از موارد بالا را انجام دهید، صفحه ای نمایش داده می شود که از شما می خواهد وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید یا ثبت نام کنید.

روش 1: از ترفند نام کاربری اینستاگرام استفاده کنید

اگر اتفاقی افتاد که حساب اینستاگرام ندارید و همچنان می خواهید پروفایل های اینستاگرام را مشاهده کنید، می توانید با استفاده از هک نام کاربری این کار را انجام دهید. مرورگر خود را باز کنید و URL وب سایت اینستاگرام را با نام کاربری اکانت مانند این instagram.com/username تایپ کنید. با این کار فید حساب برای شما باز می شود.

این روش چند نقطه ضعف دارد. ابتدا باید نام کاربری دقیق اکانتی که در جستجوی آن هستید را بدانید. اگر خوش شانس هستید، می توانید آن را در گوگل یا برخی از شبکه های اجتماعی پیدا کنید یا نام کاربری فرد مورد نظر خود را از یک دوست یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که افراد گاهی اوقات دسته‌های اینستاگرام خود را تغییر می‌دهند، و اگر اکنون نام کاربری شخصی را می‌دانید، می‌توانید از آن برای پیدا کردن پروفایل او استفاده کنید.

مشکل دیگر این است که این روش فقط با پروفایل های عمومی کار می کند و نمی توانید از آنها برای مشاهده اکانت های خصوصی اینستاگرام استفاده کنید.

روش 2: از ابزار شخص ثالث استفاده کنید

روش دیگری که می توانید برای مشاهده اکانت های اینستاگرام استفاده کنید، ابزار شخص ثالثی به نام نمایشگر اینستاگرام است. می‌توانید از این ابزارها در مرورگر وب خود استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد به طور ناشناس و بدون وارد شدن به پروفایل‌های مختلف اینستاگرام نگاه کنید.

ImgInn

ImgInn یک ابزار وب رایگان است که به شما امکان می دهد بدون ثبت حساب به پروفایل های اینستاگرام نگاه کنید. در حالی که نمی‌توانید از آن برای دسترسی به پروفایل‌های خصوصی استفاده کنید، مشکلی برای مشاهده پروفایل‌های اینستاگرام که روی عمومی تنظیم شده‌اند نخواهید داشت. در اینجا نحوه استفاده از Inginn برای مشاهده اینستاگرام بدون حساب کاربری آورده شده است.

وب سایت ImgInn را در مرورگر وب خود باز کنید.

در صفحه اصلی، یک نوار جستجو پیدا خواهید کرد. نام کاربری اینستاگرام که می‌خواهید به صفحه‌اش دسترسی پیدا کنید را وارد کنید. اگر نام کاربری دقیق آنها را نمی دانید، می توانید از نام کامل آنها در جستجو استفاده کنید.

لیستی از حساب های اینستاگرام با نام ها و نام های کاربری مشابه را مشاهده خواهید کرد. اکانت اینستاگرام مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سپس می توانید از ImgInn برای مشاهده پروفایل اینستاگرام آنها به صورت ناشناس استفاده کنید.

ImgInn به شما این امکان را می دهد که پست های یک نفر را مشاهده کنید، از جمله عنوان پست، اشاره ها، هشتگ ها و نظرات. متأسفانه، شما نمی توانید تعداد لایک ها و افرادی که پست را پسندیده اند را ببینید. با این حال، با استفاده از ImgInn می توانید هر عکس، حلقه و ویدیوی IGTV را از یک حساب عمومی اینستاگرام دانلود کنید.

ImgInn همچنین به شما امکان می‌دهد پست‌های برچسب‌گذاری شده کاربر، داستان‌های فعلی و داستان‌های اضافه شده به نکات برجسته را ببینید و دانلود کنید. اما، در عین حال، ImgInn اطلاعات اولیه در مورد یک کاربر اینستاگرام، مانند بیوگرافی و تعداد کل دنبال‌کنندگان و پست‌ها را به شما نشان نمی‌دهد.

نمایشگر Anon IG

اگر به دنبال اطلاعات عمومی بیشتری درباره یک کاربر اینستاگرام هستید، می‌توانید با استفاده از Anon IG Viewer به حساب او دسترسی پیدا کنید.

مراحل استفاده از این نمایشگر رایگان اینستاگرام مشابه مواردی است که در بالا ذکر کردیم. پس از باز کردن وب سایت برنامه، باید نام کاربری اکانت اینستاگرام مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد کنید. اگرچه Anon IG Viewer تنها زمانی نتیجه صحیح را به شما می دهد که نام کاربری دقیقی را که شخص در اینستاگرام استفاده می کند وارد کنید.

پس از آن، می‌توانید به پروفایل، بیو و سایر اطلاعات نمایه، از جمله تعداد دنبال‌کنندگان و پست‌ها، استوری‌های فعال و پست‌ها دسترسی داشته باشید.

دامپور

Dumpor یک نمایشگر ناشناس اینستاگرام است که به شما امکان می دهد بدون داشتن اکانت اینستاگرام پروفایل های اینستاگرام دیگران را ببینید و بیشترین کار را با آن انجام دهید. استفاده از این ابزار وب نیز آسان است و دارای یک رابط حداقلی منظم است.

برای جستجوی پروفایل اینستاگرام در دامپور، وب سایت را باز کرده و نام کاربری را در نوار جستجو وارد کنید. علاوه بر نام کاربری، Dumpor به شما امکان می دهد پروفایل های اینستاگرام را بر اساس هشتگ ها و مکان ها جستجو کنید. اگر دسته اینستاگرام شخصی را که به دنبالش هستید نمی‌دانید یا می‌خواهید پروفایل‌های اینستاگرام را از یک مکان خاص یا کسانی که از هشتگ خاصی استفاده می‌کنند، تجزیه و تحلیل کنید، این ویژگی جستجو می‌تواند مفید باشد.

هنگامی که به صفحه نمایه دسترسی پیدا کردید، می‌توانید تصویر پروفایل، بیوگرافی، استوری های فعال، پست‌ها و پست‌های برچسب‌گذاری شده را ببینید. همچنین جعبه‌هایی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد حلقه‌ها، فالوورها و دنبال‌کننده‌های کاربر را ببینید، اما ما نتوانستیم آنها را در طول آزمایش به کار ببریم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *