آموزشی

شما باید این مهارت های پردرآمد را در سال 2022 بیاموزید!

اگر دانشجو هستید یا کسی که به دنبال شغل می‌گردید، اما حقوق و دستمزد کافی دریافت نمی‌کنید یا اصلاً شغلی پیدا نمی‌کنید، باید دلایل آن را یاد بگیرید و بدانید. نگران نباشید این پایانی نیست که در آن گیر کرده اید و حقوق بالایی دریافت نمی کنید. زمان آن فرا رسیده است که در سال 2022 مهارت‌های جدیدی را تقویت کنید یا یاد بگیرید که مهارت‌های پردرآمدی هستند. سال گذشته بسیاری از افراد شروع به یادگیری این مهارت‌ها کردند و پول زیادی به دست آوردند و امسال فرصت طلایی دیگری برای یادگیری چیزهای جدید و کسب درآمد و رشد است.یک چیز را به خاطر بسپارید، “هر چه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر درآمد خواهید داشت” هر زمان که می خواهید از نظر مالی رشد کنید و مهم نیست که یک حرفه ای باشید اگر می خواهید حقوق بیشتری دریافت کنید یا دانش آموزی هستید که می خواهید شروع به درآمد کنید و کارهای خود را انجام دهید، باید مهارت‌های درست را بیاموزید، نه تنها این مهارت‌ها باید درست باشند، بلکه باید جزو پردرآمدترین مهارت‌ها باشند. هنگامی که این مهارت های پردرآمد را یاد گرفتید، سپس به من اعتماد کنید، با تلاش زیاد برای یادیگری این مهارت ها شروع به کسب درآمد خوبی خواهید کرد. اجازه دهید بحث را شروع کنیم:

بهترین و پردرآمدترین مهارت هایی که باید در سال 2022 بیاموزید

این زمان، مناسب برای توسعه مهارت های پردرآمد برای رشد خود در یک زمان بسیار سریع است. وقتی دیگران مشغول بالا و پایین کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خودو اتلاف وقت هستند، باید روی دانستن این مهارت‌های پردرآمد برای یادگیری تمرکز کنید. درآمد شما به میزان یادگیری شما بستگی دارد و یادگیری سن ندارد، من در مورد موضوعات دانشگاه صحبت نمی کنم، من در مورد مهارت های زندگی واقعی برای یادگیری صحبت می کنم که در نهایت باعث رشد شما می شود و به شما کمک می کند تا به اهداف مالی خود برسید. یکی از مهارت هایی که از قدیم الایام پولساز بوده و هست مهارت آرایشگری است. اینجا را بخوانید. اگر در آرایشگری بتوانید موفق شوید درآمدهای بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد.

این مهارت‌های پردرآمد همیشه آن دسته از مهارت‌هایی هستند که مردم فکر می‌کنند دشوار هستند، اما در واقعیت، زمانی که شروع به یادگیری و تمرین آنها کنید، آسان هستند. و فراموش نکنید که این مهارت ها به تنهایی می تواند شما را بیکار کند و به شما کمک کند تا از نظر مالی مستقل شوید و اکنون می توانید تصور کنید که این مهارت های پردرآمد چقدر ارزش یادگیری آنها را دارد.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یکی از برترین و محبوب ترین مهارت هایی است که همه می توانند آن را بیاموزند. این یکی از مهارت های پردرآمد مورد تقاضا است که به هیچ پیش زمینه فنی نیاز ندارد. اگر دانشجو یا حرفه ای هستید، می توانید در مدت زمان کوتاهی یادگیری طراحی گرافیک را شروع کنید. بسیاری از شرکت ها طراحان گرافیک را برای طراحی وب سایت یا محصولات خود استخدام می کنند.

اما اجازه دهید ابتدا بفهمیم طراحی گرافیک چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، مربوط به طراحی چیزی است اما چه؟ خوب، گرافیک ها تصاویر متحرک یا سناریوهایی هستند که می توانند در هر هنر دیجیتالی باشند. به عنوان مثال یک لوگو، یک بروشر، و به معنای واقعی کلمه هر چیزی که می تواند به صورت دیجیتالی ساخته شود و دارای رنگ باشد، هر طراحی دیجیتالی.

شما می توانید آموزش طراحی گرافیک را به صورت آنلاین شروع کنید و همچنین به صورت رایگان، پلتفرم های زیادی وجود دارند که به شما در یادگیری این مهارت کمک می کنند. می توانید از YouTube یا وب سایت های رایگان موجود در سراسر اینترنت کمک بگیرید.

و هنگامی که این مهارت را آموختید، می توانید آن را تمرین کنید و با شروع به انجام برخی کارها به عنوان فریلنسر یا Fiverr یا سایر بازارها، درآمد کسب کنید. شما می توانید حداقل 5 تا 10 دلار درآمد کسب کنید و به اندازه افرادی که خدمات شما را دوست دارند افزایش پیدا کنید.

طراحی گرافیک کاری است که در آن شما فقط به لپ تاپ یا موبایل خود و اتصال به اینترنت پایدار نیاز دارید و سپس می توانید این کار را از سراسر جهان در هر کجا که می خواهید انجام دهید.

توسعه برنامه(App Development)

توسعه اپلیکیشن نیز یکی از جذاب ترین و پرتقاضاترین مهارت هاست. شرکت ها به دنبال توسعه دهندگان اپلیکیشن برای کارهای جانبی خود هستند و استارتاپ های زیادی وجود دارند که هر از گاهی به توسعه دهندگان اپلیکیشن نیاز دارند. تنها نقطه ضعف این مهارت این است که نیاز به یادگیری فنی دارد و اگر مشتاق یادگیری هستید می توانید به راحتی یاد بگیرید که با این مهارت درآمد نامحدود داشته باشید.

توسعه اپلیکیشن چیست؟

دوره و مهارتی که به شما کمک می کند ساخت اپلیکیشن برای کاربران اندروید و iOS را بیاموزید. این بخشی از فناوری است و می‌توانید خود را یک مهندس توسعه‌دهنده اپلیکیشن بنامید.

شما می توانید این مهارت را به عنوان یک فریلنسر پاره وقت شروع کنید و حداقل درآمدی که می توانید با این مهارت کسب کنید 10 تا 20 دلار در ساعت است، بله این نرخ ساعتی است که با مهارت و تجربه کافی به 500 دلار در ساعت می رسد.

بسیاری از افراد این مهارت را به عنوان یک سرگرمی شروع می کنند و بعداً تنها با این مهارت میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند. اگر به انجام کاری در فناوری علاقه دارید، باور کنید این مهارت برای یادگیری ضروری است. در حالی که این مهارت کمی طول می کشد، آیا ارزش یادگیری این مهارت و کمک به خود در دستیابی سریع به اهداف مالی خود را ندارد.

بازاریابی دیجیتال(Digital Marketing)

یکی دیگر از مهارت های پردرآمد، بازاریابی دیجیتال است. این مهارت بسیار مفید است و زمانی خوب است که سعی کنید چیز جدیدی یاد بگیرید. بازاریابی دیجیتال همانطور که از نامش می‌گوید، بازاریابی هر چیزی به صورت دیجیتالی است که به معنای در اینترنت است. بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری‌های دیجیتال مبتنی بر آنلاین مانند رایانه‌های رومیزی، تلفن‌های همراه و سایر رسانه‌ها و پلتفرم‌های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می‌کند.

هنگامی که این مهارت را به دست آوردید و یاد گرفتید، می توانید برای تبلیغ برندها و کسب کمیسیون بالا برای برندها کار کنید. دیجیتال مارکتینگ به شما می آموزد که چگونه با مردم شبکه بسازید و چگونه چیزهایی را در اینترنت در بین آن شبکه ها بفروشید و تبلیغ کنید و زمانی که شخصی هر چیزی را خرید، پورسانت دریافت می کنید. بنابراین شما از دو طریق درآمد کسب می کنید، یکی اینکه برندها برای تبلیغ دیجیتالی آنها به شما پرداخت می کنند و دوم از طریق کمیسیون.

پس این مهارت نیز خوب است و نیازی به پیشینه فنی ندارد. هر کسی می تواند این مهارت را بیاموزد و چیز جدیدی را در زندگی خود شروع کند. دوره های آنلاین زیادی برای این مهارت وجود دارد که می توانید برای دوره های رایگان ثبت نام کنید. هنگام شروع هیچ هزینه ای پرداخت نکنید و پس از یادگیری اصول اولیه می توانید دوره های پولی را که پروژه ها و گواهینامه ها را به شما می دهند شرکت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *