آموزشی

مناطق انگلیسی زبان در مکزیک

مانند انگلیسی در بسیاری از نقاط جهان، انگلیسی زبانان مکزیک بیشتر در مناطق توریستی مانند کانکون، در شهرهای مرزی و در شهرهای بزرگ شهری قرار دارند. حتی با وجود این مناطق پرجمعیت، تعداد انگلیسی زبانان در مقایسه با کسانی که در مکزیک انگلیسی صحبت نمی کنند، ناچیز است.

کدام شهر مکزیک بیشتر انگلیسی صحبت می کند؟

در کشور مکزیک شهرها یکی از بهترین مکان ها برای یافتن انگلیسی زبانان هستند. پایتخت مکزیک یا همان مکزیکوسیتی دارای جمعیت زیادی انگلیسی زبان است. اگرچه جمعیت آن ها آنقدر زیاد نیست، اما بهترین شانس یک فرد برای صحبت کردن به زبان انگلیسی در کشور مکزیک در این شهر است.

1. مکزیکوسیتی:

پایتخت کشور است

این مکان غنی از تاریخ است، از جمله خانه معابد آزتک.

این مکان مملو از موزه‌ها است، اما محله‌های بسیاری از خانواده‌های دوستانه را نیز در خود جای داده است.

مکزیکوسیتی به دلیل فضای شهری خود، از خرید گرفته تا رستوران و مشاغل بلندمرتبه، محبوب است.

این شهر پرجمعیت ترین شهر مکزیک است.

2. گوادالاخارا:

این شهر دارای فرقه بزرگی از انگلیسی زبانان، خارج از مکزیکوسیتی است.

این به دلیل تولد موسیقی ماریاچی و تکیلا معروف است.

بسیاری این شهر را شهر اصلی مکزیک می نامند.

این دومین شهر پرجمعیت مکزیک است.

این مکان کلیسای بانوی ما زاپوپان است.

3. باجا کالیفرنیا

احتمالاً در شهر مرزی باجا کالیفرنیا تعدادی انگلیسی زبان پیدا خواهید کرد.

در مرز کالیفرنیا و مکزیک واقع شده است.

دارای زندگی شبانه پر جنب و جوش است.

شهر روزاریتو در باخا کالیفرنیا به خاطر سواحل وسیع و شنی اقیانوس آرام معروف است.

پایتخت باجا مکزیکی است و بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد.

اکثر مکزیکی ها در آنجا حداقل به زبان انگلیسی صحبت می کنند، زیرا به ایالت کالیفرنیای ایالات متحده نزدیک هستند.

آیا مکزیکوسیتی انگلیسی دوستانه است؟

از آنجایی که مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک است و دارای جمعیت بسیار متنوعی است، برای انگلیسی زبانان بسیار دوستانه است. در واقع، مکزیکوسیتی دارای بزرگترین فرقه انگلیسی زبانان در کل کشور است، بنابراین افراد سابق در آنجا احساس راحتی می کنند.

آیا انگلیسی در تلویزیون/فیلم در مکزیک وجود دارد؟

برای روشن بودن، اکثر تلویزیون ها و فیلم ها در مکزیک به زبان اسپانیایی هستند. در واقع، تله‌نوولاها بسیار محبوب و مترادف با مکزیک هستند. با این حال، مکزیک، مانند بسیاری از کشورهای بین‌المللی، از سینما و رسانه‌های ایالات متحده لذت می‌برد، بنابراین می‌توان به بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ایالات متحده، چه در تلویزیون و چه در سینما، در آنجا دسترسی داشت.

رسانه های انگلیسی ایالات متحده را می توان در سینماهای محلی به زبان انگلیسی یا دوبله به زبان اسپانیایی با زیرنویس انگلیسی یا اسپانیایی یافت. همچنین، بیشتر هتل ها دارای ماهواره هستند، بنابراین سرگرمی های انگلیسی معمولاً از این طریق در دسترس هستند.

استفاده از زبان انگلیسی در محل کار رایج مکزیک

همانطور که انتظار می رود با توجه به زبان رایج مکزیک، اکثر محل های کار در مکزیک از اسپانیایی به عنوان زبان اصلی خود برای انجام تجارت استفاده می کنند. با این حال، همانطور که گفته شد، درصد خوبی از شرکت‌ها تا حدی از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند و حداقل تعدادی کارمند انگلیسی مسلط برای تجارت بین‌المللی/جهانی دارند.

همچنین، هر کسب‌وکاری که به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد، احتمال استفاده از زبان انگلیسی نیز زیاد است. این صرفاً به دلیل تقاضای تجاری آنها است. نمونه هایی از این نوع که انگلیسی را ارائه می دهند رستوران ها و هتل ها هستند.

با این حال، مشاغل و مشاغلی که عمدتاً به مکزیکی‌ها، حتی رستوران‌ها و خرده‌فروشی‌ها خدمات می‌دهند، از اسپانیایی استفاده می‌کنند و ممکن است هیچ خدمات انگلیسی ارائه ندهند، زیرا برای اکثر معاملات آنها ضروری نیست. هنگام سفر به مکزیک و در مورد آن، این را در نظر داشته باشید.

چند نفر در مکزیک انگلیسی را روان صحبت می کنند؟

با توجه به اینکه مکزیک بهترین مقصد برای آمریکایی‌هایی است که در خارج از ایالات متحده به تعطیلات می‌روند، و همچنین دهمین کشور پرجمعیت جهان (طبق بخش جمعیت سازمان ملل)، انتظار کمی انگلیسی در این کشور منطقی به نظر می‌رسد. و وقتی به برتری نفوذ فرهنگی آمریکا اضافه می‌کنید، منطقی است، درست است؟

در سال 2020، جمعیت مکزیک 128،932،753 نفر است که این کشور را به دهمین کشور پرجمعیت جهان تبدیل کرده است. در سطح پایین، به این معنی است که حدود 6 میلیون مکزیکی (5٪) و در سطح بالا 19 میلیون مکزیکی وجود دارد که به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

با 1.348 میلیارد نفری که در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند، مشارکت مکزیک احتمالاً اندک به نظر می رسد، اما با توجه به جمعیت بومی آن، واقعاً نمایش وحشتناکی نیست. اگرچه 92 از 112، و همچنین داشتن 15 کشور لاتین در رتبه بالاتر در EPI، آنقدرها هم عالی نیست.

مکزیک هشتمین کشور بزرگ جهان و  تقریباً یک‌پنجم ایالات متحده است. از شمال با ایالات متحده آمریکا همسایه است و  تا آمریکای مرکزی امتداد دارد. همسایه های جنوبی مکزیک کشور های گواتمالا و بلیز هستند. از برجسته‌ ترین ویژگی‌ های جغرافیایی مکزیک وجود طولانی‌ترین شبه جزیره جهان به طول ۷۷۵ مایل است که بین اقیانوس آرام و خلیج کالیفرنیا واقع شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *